понедељак, 26. децембар 2011.

VA - Došao Je Kraj (1985)

Yeeeeaaahhh , po meni jedna od najacih kompilacija sto se tice Ex yu hc scene . . bas sam gledao i vidim da je ono kao masa ljudi trazi pa eto , znam kako je meni bilo i koliko sam je trazio (jer od pickica ne mozes da uzmes muziku jbm im mater) resio sam da je podelim sa svima. Sad nzn kako da uploadujem na mediafire, stavim kurcevi folder u rar. rormat kako vec i opet nece da se upload :// Eto ga video sa Ytuba pa kad provalim kako i sta ubacujem link  :)) Aj ljudi pozdrav i enjoy rare i many old very well known stuffs !!! Pozdrav za Jelenu mog brata jeeeaaaa bejbeeee hhahhaha koja je odgovorna za ovo ludilo :D TheAbortus
Evo sredio sam i link :D download: http://www.mediafire.com/?l5q5a8dnurau7q9


Нема коментара:

Постави коментар